Reklamation

Skulle du opleve at have udfordringer med dine Arkk sko, vil vi meget gerne hjælpe dig! 

Har du modtaget et par sko som er defekte eller ser brugte ud? 

Har du modtaget et par sko som enten er defekte eller ser brugte ud, bedes du kontakte vores kundeservice med følgende oplysninger: 

  • Ordrenummer.
  • Navn og email der er brugt til ordren.
  • Billede af den defekte style. 

Vær venligst opmærksom på, at vi ikke accepterer, at skoene returneres uden forudgående godkendelse fra vores kundeservice.

Hvis du sender skoene retur uden denne accept, vil du blive anset som bruger af skoene, og vi vil desværre ikke kunne refundere dig.

Reklamationer som er købt hos Arkk: 
Skulle du opleve problemer med dine ARKK sneakers, bedes du kontakte vores kundeservice med følgende oplysninger:
  • Ordrenummer.
  • Navn og email der er brugt til ordren. 
  • Billede og beskrivelse af fejlen. 

Ved Arkk Copenhagen tilbyder vi 2 års reklamationsret ved fremvisning af ordrebekræftelse eller kvittering. Reklamationsretten dækker produktionsfejl.

Vi dækker ikke almindeligt slid eller misligholdelse.

Vær venligst opmærksom på, at vi ikke accepterer reklamationer, der sendes retur uden forudgående godkendelse fra kundeservice. 

 

Reklamationer som er købt ved en anden forhandler:
Vi kan desværre ikke behandle reklamationer for varer, der er købt gennem andre forhandlere end vores butik eller hjemmeside. Det er derfor den enkelte forhandlers ansvar og regler, der gælder for håndteringen af din reklamation.

 

Kontakt vores kundeservice.
Har du spørgsmål til produkter, køb, størrelser eller andet er du altid velkommen til at skrive eller ringe til os. 

 

Telefon+45 3119 7700

Åbningstider:
Man-tors: 9.00-17.00
Fre: 9.00-16.00
Weekender og helligdage er der lukket.