
Reklamation
Hos ARKK Copenhagen ønsker vi, at du får den bedst mulige oplevelse med dine sneakers. Hvis du oplever udfordringer med dit køb, står vi klar til at hjælpe dig. Herunder finder du alle relevante oplysninger om vores reklamationspolitik:
1. Defekte eller brugte varer
Har du modtaget et par som er defekte eller fremstår som brugte, bedes du kontakte kundservice med følgende oplysninger:
- Ordrenummer.
- Billeder af den defekte style.
Skoene må ikke returneres uden forudgående godkendelse fra vores kundeservice.
Returneres skoene uden godkendelse, vil du som kunde blive anset som bruger af produktet, og vi vil desværre ikke kunne tilbyde en refundering.
2. Reklamationer
Hvis dit produkt har en defekt, eller du oplever en fejl, der ikke skyldes almindelig slid, tilbyder vi at behandle en reklamation i henhold til gældende lovgivning.
Sådan håndterer vi reklamationer
- Kontakt kundeservice for at starte reklamationsprocessen.
- Husk at beskrive problemet og vedhæfte billeder, der dokumenterer fejlen.
- Reklamationer skal altid godkendes af kundeservice, før produktet returneres.
Hos Arkk Copenhagen tilbyder vi 2 års reklamationsret ved fremvisning af ordrebekræftelse eller kvittering. Reklamationsretten dækker produktionsfejl.
Vigtig:
- Vi dækker ikke almindeligt slid eller misligholdelse.
- Reklamationer skal altid godkendes af kundeservice, inden produktet returneres.