Reklamation
Skulle du opleve at have udfordringer med dine Arkk sko, så vil vi meget gerne hjælpe dig!
Har du modtaget et par sko som er defekte eller ser brugte ud?
Har du modtaget et par sko som enten er defekte eller ser brugte ud, bedes du kontakte vores kundeservice med følgende oplysninger:
- Ordrenummer.
- Billede af den defekte style.
Vær venligst opmærksom på, at vi ikke accepterer, at skoene returneres uden forudgående godkendelse fra vores kundeservice.
Hvis du sender skoene retur uden denne accept, vil du blive anset som bruger af skoene, og vi vil desværre ikke kunne refundere dig.
Reklamationer som er købt på vores hjemmeside eller fysiske butik:Skulle du opleve problemer med dine ARKK sneakers, bedes du kontakte vores kundeservice med følgende oplysninger:
- Ordrenummer.
- Billede og beskrivelse af fejlen.
Ved Arkk Copenhagen tilbyder vi 2 års reklamationsret ved fremvisning af ordrebekræftelse eller kvittering. Reklamationsretten dækker produktionsfejl.
Vi dækker ikke almindeligt slid eller misligholdelse.
Vær venligst opmærksom på, at vi ikke accepterer reklamationer, der sendes retur uden forudgående godkendelse fra kundeservice.
Reklamationer som er købt ved en anden forhandler: